

16. 9. 2024
Tyto podmínky používání jsou platné a účinné od 16. září 2024.
Podmínky používání
Tyto podmínky používání ("Podmínky používání") stanovují podmínky, za kterých ScaleVoice Services s.r.o. ("Poskytovatel") poskytne a Zákazník identifikovaný v příslušné pracovní objednávce ("Zákazník") může získat přístup a/nebo používat Software a Služby (jak jsou definovány níže). Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se skládá z: (a) všech pracovních objednávek uzavřených mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, (b) těchto Podmínek používání a (c) jakýchkoli pracovních specifikací, které mohou být vzájemně dohodnuty a podepsány stranami a na které se odkazuje v pracovní objednávce, z nichž všechny jsou tímto začleněny do této smlouvy (společně "Smlouva"). Zákazník a Poskytovatel mohou být v tomto dokumentu společně označováni jako "Strany" a každá z nich jednotlivě jako "Strana". Přijetím pracovní objednávky (nebo jakýmkoli (i částečným) plněním či úkonem podle pracovní objednávky) Zákazník potvrzuje, že si přečetl, souhlasí a bude se řídit těmito Podmínkami používání.
Strany se dohodly, že pokud není písemně sjednáno jinak v uzavřené pracovní objednávce, žádné dodatečné podmínky či ustanovení v objednávkovém dokumentu, objednávce nebo jiném dokumentu poskytnutém Zákazníkem nebudou aplikovány na poskytování Softwaru nebo Služeb zde.
PŘEČTĚTE SI PROSÍM TYTO PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ PEČLIVĚ, ABYSTE ZAJISTILI, ŽE CHÁPETE KAŽDÉ USTANOVENÍ. ZÁKAZNÍK POTVRZUJE, ŽE SI TUTO SMLOUVU PŘEČETL, ROZUMÍ JÍ A SOUHLASÍ, ŽE BUDE TOUTO SMLOUVOU VÁZÁN. POKUD ZÁKAZNÍK NESOUHLASÍ S TĚMITO PODMÍNKAMI POUŽÍVÁNÍ, NEMÁ NÁROK NA POUŽÍVÁNÍ SLUŽEB.
Definice a výklad
Pro účely těchto Podmínek používání mají následující pojmy uvedené s velkými písmeny významy definované níže: "Přístupové údaje" znamenají uživatelská jména, hesla a další údaje umožňující přístup ke Službám; "Přidružený subjekt" znamená: (i) ve vztahu k právnické osobě (a) jakoukoliv osobu přímo či nepřímo kontrolující takovou právnickou osobu, (b) jakoukoliv osobu přímo či nepřímo kontrolovanou touto právnickou osobou, nebo (c) jakoukoliv osobu pod společnou kontrolou s touto právnickou osobou, nebo (d) členy statutárních orgánů takových osob; (ii) ve vztahu k fyzické osobě, osobu s touto osobou spojenou; „AI Systémy“ znamená systémy strojového učení a další systémy umělé inteligence, nástroje, aplikace, algoritmy a/nebo modely; „Oprávnění uživatelé“ znamená jakoukoliv osobu oprávněnou k přístupu a používání Softwaru a/nebo Služeb Zákazníkem; „Pracovní den“ znamená jakýkoliv den (kromě soboty a neděle), kdy jsou banky otevřeny pro běžné obchodní činnosti v České republice a Spojených státech; "Data Zákazníka" znamenají data, díla a materiály v hovorech Zákazníka, faxech, zprávách, hlasových zprávách, nahrávkách hlasu, sdílených souborech, konferencích, metadatech hovorů, konfiguračních datech nebo jiných komunikacích nahraných, přenesených nebo uložených prostřednictvím Služeb, Platformy a/nebo Softwaru, nebo jinak dodaných Zákazníkem nebo Oprávněnými uživateli Poskytovateli za účelem nahrání, přenosu nebo uložení prostřednictvím Služeb, Platformy a/nebo Softwaru; „Dodavatel součástí“ má význam uvedený v článku 6.1; „Důvěrné informace“ má význam uvedený v článku 9.1; „Řešení nasazení“ má význam uvedený v článku 4.9; „Poplatek“ znamená jakýkoliv poplatek, který má Zákazník uhradit Poskytovateli podle této Smlouvy; „Vyšší moc“ znamená událost, která je mimo rozumnou kontrolu Strany, jako jsou války, občanské nepokoje, přírodní katastrofy, pandemie, stávky nebo jiné přerušení práce (ať už částečné nebo úplné), zákony, nařízení, GDPR nebo rozhodnutí vládních orgánů (včetně soudů), nebo zpoždění či výpadky způsobené poskytovatelem internetových služeb nebo nezávislým hostitelem; „Faktura“ má význam uvedený v článku 5.2; „Duševní vlastnictví“ znamená jakákoli a všechna práva duševního vlastnictví podle zákona jakékoli jurisdikce, včetně mimo jiné patentů, vynálezů, přihlášek patentů, ochranných známek, servisních značek, obchodních názvů a s tím spojené goodwill, autorských práv, dalších práv v autorských dílech, obchodních tajemství a know-how. „Licence“ má význam uvedený v článku 6.1; „Platforma“ znamená platformu spravovanou Poskytovatelem a používanou Poskytovatelem k poskytování Služeb, včetně aplikačního a databázového softwaru pro Služby; „Služby“ má význam uvedený v článku 2 a znamená jakékoliv Služby poskytované Zákazníkovi Poskytovatelem podle této Smlouvy, které se vztahují primárně, ale nikoliv výhradně k Softwaru; „Software“ znamená software specifikovaný v pracovní objednávce; „Zdrojový kód“ znamená nezkompilovaný zdrojový kód Softwaru a Platformy; „Komponenty třetí strany“ má význam uvedený v článku 6.1; „Pracovní objednávka“ má význam uvedený v článku 3.1.
2. Popis Služeb
ScaleVoice poskytuje Služby v podobě software na bázi umělé inteligence pro správu interakcí se zákazníky a management potenciálních zákazníků. Služby jsou navrženy za účelem optimalizace zákaznických operací, zjednodušení komunikace, zvýšení efektivity, plánování schůzek a usnadnění akvizice zákazníků. Naše řešení využívají pokročilou AI k automatizaci zpracování leadů, oslovování zákazníků a správy schůzek napříč různými kanály, včetně, ale ne pouze, telefonních hovorů, SMS a e-mailu. ScaleVoice se bezproblémově integruje s CRM, DMS, ERP systémy a aplikacemi třetích stran, což zajišťuje hladkou integraci pracovních postupů a synchronizaci dat. Zaměřujeme se na pomoc podnikům zvyšovat konverzní poměry a řídit zákaznickou komunikaci, při zachování vysokého standardu bezpečnosti dat a souladu s příslušnými předpisy, jako je GDPR.
3. Pracovní objednávky a přijetí Služeb
3.1
Zákazník může objednat Služby od Poskytovatele uzavřením pracovní objednávky s Poskytovatelem v souladu s touto Smlouvou. Zákazník může zadat pracovní objednávku písemně nebo prostřednictvím elektronických prostředků Poskytovateli. Poskytovatel není povinen přijmout jakoukoliv přijatou pracovní objednávku a vyhrazuje si právo odmítnout všechny přijaté pracovní objednávky.
3.2
Každá pracovní objednávka musí obsahovat alespoň následující podrobnosti: (i) řádnou specifikaci Služeb; (ii) návrh jakýchkoli odchylek od těchto Podmínek používání; (iii) jakékoli další informace týkající se Služeb a podmínek jejich poskytování.
3.3
Pracovní objednávka, jak byla změněna stranami, je přijata po potvrzení Poskytovatelem a vzájemném podepsání stranami. Pokud si Zákazník přeje jednat o podmínkách pracovní objednávky, informuje o tom Poskytovatele bez zbytečného odkladu po obdržení pracovní objednávky. Jakékoli změny podmínek pracovní objednávky podléhají písemnému potvrzení Poskytovatele. Poskytovatel poskytne Služby za podmínek uvedených v přijaté pracovní objednávce a v těchto Podmínkách používání.
3.4
V případě Zákazníka může každá pracovní objednávka být podepsána Zákazníkem nebo jakýmkoli z jeho přidružených subjektů, přičemž Zákazník zůstává společně a nerozdílně odpovědný za jakékoli a všechny akce nebo opomenutí svých přidružených subjektů v souvislosti s touto Smlouvou.
4. Dostupnost Softwaru a Služeb; Řešení nasazení
4.1
Poskytovatel bude poskytovat Služby především prostřednictvím vzdáleného přístupu (off-site). Zákazník poskytne Poskytovateli veškerou nezbytnou spolupráci pro poskytování Služeb prostřednictvím vzdáleného přístupu.
4.2
Poskytovatel bude provozovat Software prostřednictvím vlastních technologických prostředků (včetně poskytování všech požadovaných prostředí uvedených v pracovní objednávce).
4.3
Poskytovatel poskytne Zákazníkovi přístupové údaje nezbytné k tomu, aby Zákazník mohl získat přístup k Službám a používat je. Zákazník bude implementovat a udržovat přiměřená bezpečnostní opatření týkající se přístupových údajů, aby zajistil, že žádná neoprávněná osoba nebo aplikace nezíská přístup ke Službám prostřednictvím přístupových údajů.
4.4
Poskytovatel může čas od času modifikovat, zlepšovat a/nebo nahrazovat funkce Služeb, s oznámením nebo bez oznámení Zákazníkovi, za předpokladu, že nebude materiálně omezovat klíčové funkce, vlastnosti a/nebo bezpečnost Služeb během trvání Smlouvy bez předchozího souhlasu Zákazníka. Předchozí souhlas Zákazníka není vyžadován, pokud jsou takové úpravy, vylepšení nebo náhrady vyžadovány platnými právními předpisy.
4.5
Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že standardní fungování Služeb závisí na tom, že Zákazník udržuje adekvátní přístup k internetu, dostupnost adekvátního napájení a používá správné vybavení. Zákazník také bere na vědomí a souhlasí s tím, že řada faktorů mimo kontrolu Poskytovatele může ovlivnit kvalitu a přístup a/nebo používání Služeb, včetně mimo jiné: místní sítě Zákazníka, veřejných internetových linek, veřejné telefonní sítě, poskytovatele internetových služeb Zákazníka a/nebo lokálního síťového hardwaru. Poskytovatel nenese odpovědnost za žádné přerušení, přerušení nebo zpoždění způsobené selháním některé z těchto položek nebo jiných položek, nad kterými Poskytovatel nemá kontrolu.
4.6
Zákazník bude odpovědný za veškeré komunikace a data, včetně těch, které obsahují obchodní informace, registrační údaje, informace o držiteli účtu, finanční informace, Data Zákazníka a veškerá další data jakéhokoli druhu zadaná prostřednictvím Služeb, Platformy a/nebo Softwaru. Veškeré komunikace a data přenášená Zákazníkem budou považována za odeslaná Zákazníkem. Poskytovatel může kdykoliv ukončit jakékoli Služby nebo tuto Smlouvu, pokud Poskytovatel na základě svého výlučného uvážení usoudí, že Zákazník porušil své povinnosti uvedené v tomto článku 4.6. V rozsahu povoleném platnými právními předpisy bude Zákazník odpovědný za jakékoli výdaje, škody, ztráty a náklady včetně nákladů na oznámení, obnovu a nápravu problémů s bezpečností dat, poplatků za použití a pokut, poplatků, občanskoprávních rozsudků a přiměřených poplatků za právní zastoupení, které vzniknou v důsledku neplnění Zákazníkových povinností týkajících se ochrany informací a dat vyměněných během poskytování Služeb.
4.7
Zákazník bude odpovědný za zajištění, že jeho používání Služeb a Softwaru je v souladu se všemi platnými právními předpisy, včetně mimo jiné Nařízení (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR), Směrnice 2002/58/ES (Směrnice o soukromí a elektronických komunikacích), a jakýchkoli národních právních předpisů, které implementují tato nařízení, jakož i zákonů upravujících telemarketing a kontaktování koncových zákazníků Zákazníka v souvislosti s používáním Softwaru nebo Služeb. Zákazník bude odpovědný a ručí za jakýkoli případ, kdy je osoba kontaktována prostřednictvím Softwaru na základě příkazu nebo vstupu Zákazníka v rozporu s platnými právními předpisy, včetně těch, které se týkají souhlasu pro komunikaci.
4.8
Poskytovatel může být povinen pozastavit přístup a/nebo používání Služeb k umožnění údržby, vylepšení a zlepšení Softwaru, Platformy a/nebo Služeb, včetně v případě nouze. Poskytovatel se bude snažit Zákazníka o těchto skutečnostech předem informovat, pokud to bude možné, a provést takovou údržbu, kde to bude možné, mimo běžné pracovní hodiny.
4.9
Software je nasazen k používání Zákazníkem na cloudové službě poskytovatele třetí strany (cloudové řešení) - specifikace poskytovatele třetí strany bude na vyžádání k dispozici. Poskytovatel používá poskytovatele třetí strany pro své různé zákazníky, tj. jako řešení s více uživateli (SaaS) ("Řešení nasazení").
5. Poplatek
5.1
Zákazník zaplatí Poskytovateli poplatek, jak je specifikováno v pracovní objednávce ("Poplatek").
5.2
Poplatky budou fakturovány Poskytovatelem měsíčně zpětně. Zákazník uhradí poplatky podle fakturace přímo na bankovní účet Poskytovatele uvedený v pracovní objednávce nebo prostřednictvím určeného plánu na Microsoft Azure Marketplace. Všechny zde uvedené poplatky jsou bez daní z prodeje a dalších příslušných daní, poplatků, bankovních poplatků nebo podobných poplatků poskytovatelů třetích stran, které hradí Zákazník. Pokud jakákoli nesporná částka není uhrazena více než 10 dnů po datu splatnosti, může být Zákazník vystaven úrokové sazbě splatné Poskytovateli ve výši nižší z 18 % ročně nebo maximální sazby povolené platným právem na všechny takové dlužné částky a Poskytovatel může, bez omezení dalších práv nebo prostředků Poskytovatele, pozastavit přístup Zákazníka ke Službám.
6. Práva k duševnímu vlastnictví
6.1
Během doby trvání této Smlouvy (jak je specifikováno v pracovní objednávce) a za podmínek uvedených zde Poskytovatel tímto uděluje Zákazníkovi omezené; nevýhradní; nepřevoditelné a nelicencovatelné právo k přístupu a používání Služeb výhradně pro své vlastní obchodní účely při použití v rámci svých prodejních operací ("Licence"). Zákazník bere na vědomí, že Software se skládá z proprietárních komponent a duševního vlastnictví třetích stran ("Dodavatel součástí" nebo "Dodavatelé součástí"), které nejsou pokryty Licencí ("Komponenty třetí strany"). V takovém případě vztah mezi Zákazníkem a Dodavatelem součástí ke Komponentům třetí strany je řízen obchodními podmínkami použití příslušného Dodavatele součástí. V rozsahu vyžadovaném licencí přiloženou ke Komponentům třetí strany, budou podmínky takové licence platit namísto podmínek této Smlouvy ohledně takových Komponentů třetí strany, včetně, bez omezení, jakýchkoliv ustanovení upravujících přístup ke Zdrojovému kódu, modifikaci nebo zpětnému inženýrství. Poskytovatel poskytne Zákazníkovi seznam Komponent třetí strany na vyžádání.
7. Povolené použití
7.1
Zákazník se zavazuje zajistit, aby Software a Platforma byly používány Zákazníkem a Oprávněnými uživateli pouze způsobem, který je zde výslovně povolen.
7.2
Zákazník se zavazuje zajistit, že Zákazník a Oprávnění uživatelé nebudou, mimo jiné: (i) používat, upravovat, reprodukovat, překládat, distribuovat, kombinovat, kompilovat, odkazovat, publikovat, vytvářet odvozená díla, zpřístupňovat veřejnosti nebo jinak používat Služby, Software, Platformu, jejich obsah nebo Komponenty třetí strany jakýmkoli způsobem, v rozsahu nebo formě, která je v rozporu s touto Smlouvou a/nebo platnými právními předpisy; (ii) obcházet, narušovat nebo zasahovat do jakýchkoli technologických nebo bezpečnostních opatření obsažených ve Službách, Softwaru nebo Platformě; (iii) dekompilovat, rozkládat nebo zpětně analyzovat šifrované nebo nešifrované části Zdrojového kódu; (iv) přímo nebo nepřímo sublicencovat, přeprodávat, pronajímat, distribuovat, nabízet, komercializovat nebo jinak převádět jakékoli právo na Služby nebo Software, nebo poskytovat právo na používání Služeb, Softwaru nebo děl odvozených ze Služeb nebo Softwaru třetím stranám v rozporu s touto Smlouvou nebo platnými právními předpisy příslušných jurisdikcí; (v) používat Služby, Software nebo Platformu k povolení neoprávněného přístupu k jakékoli službě, datům, účtu nebo síti třetí strany; (vi) umožnit přístup ke Službám, Softwaru nebo Platformě třetím stranám nebo prostřednictvím neoprávněných aplikací třetích stran; (vii) veřejně šířit informace nebo analýzy týkající se Služeb nebo Softwaru bez předchozího souhlasu Poskytovatele; (viii) používat Služby, Software nebo Platformu k přímému nebo nepřímému vývoji produktu, který konkuruje Softwaru; (ix) upravovat jakékoli informace o právech k duševnímu vlastnictví nebo jiných vlastnických právech ve Službách, Softwaru nebo provádět jakékoli změny na Platformě; (x) používat jméno, loga nebo jiné ochranné známky používané v souvislosti se Službami, Softwarem nebo jeho obsahem bez předchozího souhlasu Poskytovatele; (xi) provádět nebo žádat, aby jakákoli jiná osoba prováděla jakékoli zátěžové testy nebo penetrační testy na Službách, Platformě nebo Službách; a (xii) přímo nebo nepřímo prosazovat nebo povolovat, pomáhat nebo povzbuzovat jakoukoli třetí stranu, aby uplatnila vůči Poskytovateli nebo jakémukoli z jeho přidružených subjektů, klientů, dodavatelů, obchodních partnerů nebo poskytovatelů licence jakýkoli nárok na porušení patentu nebo jiného práva k duševnímu vlastnictví v souvislosti s používáním Softwaru nebo poskytováním Služeb zde.
7.3
Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že Poskytovatel je oprávněn používat veškerá Data Zákazníka, materiály, data a informace (včetně obchodních informací, databází CRM, dat koncových zákazníků), která budou vložena Zákazníkem a jeho Oprávněnými uživateli do Softwaru nebo Platformy („Obsah“) za účelem zajištění řádné funkčnosti a používání Softwaru Zákazníkem a Oprávněnými uživateli.
7.4
Zákazník tímto poskytuje Poskytovateli nevýhradní, neodvolatelnou, trvalou, celosvětovou a bezplatnou licenci k: (a) kopírování, ukládání a přenosu Obsahu; (b) úpravě, překladu a vytváření odvozených děl Obsahu; a (c) distribuci a zveřejnění Obsahu v rozsahu přiměřeně nezbytném pro plnění povinností a uplatňování práv Poskytovatele podle této Smlouvy. Zákazník také poskytuje Poskytovateli právo sublicencovat tato práva svým poskytovatelům hostingu, konektivity a telekomunikačních služeb.
7.5
Zákazník tímto poskytuje Poskytovateli nevýhradní, neodvolatelnou, trvalou, celosvětovou a bezplatnou licenci k používání Obsahu za účelem vytváření, generování, testování a ověřování AI Systémů Poskytovatele a Softwaru.
7.6
Zákazník tímto poskytuje Poskytovateli nevýhradní, neodvolatelnou, trvalou, celosvětovou a bezplatnou licenci k: (a) používání Obsahu k vytváření agregovaných datových sad; a (b) v míře, v jaké je k použití těchto agregovaných datových sad potřebný souhlas Zákazníka, k neomezenému používání těchto agregovaných datových sad, včetně sublicencování všech nebo jakýchkoli práv na ně třetí straně nebo třetím stranám.
7.7
Na žádost Poskytovatele Zákazník bez zbytečného odkladu zajistí a poskytne Poskytovateli všechna oprávnění, která jsou potřebná k tomu, aby Poskytovatel mohl legálně používat Obsah.
7.8
Zákazník je povinen zajistit, aby Obsah nahraný do Softwaru nebo Platformy (i) byl v souladu se všemi povinnostmi stanovenými platnými právními předpisy a (ii) neporušoval práva duševního vlastnictví nebo jiná práva žádné osoby. Pokud je Obsah hostován na Řešení nasazení provozovaném Poskytovatelem, je Poskytovatel oprávněn podle svého uvážení nebo na podnět třetí strany či příslušného veřejného orgánu Obsah upravit, odstranit nebo zablokovat, pokud Obsah mimo jiné: (i) obsahuje škodlivý kód, viry nebo malware, nebo kód, který je schopen poškodit Řešení nasazení nebo jakékoli jiné zařízení, na kterém je Software nainstalován, servery Poskytovatele nebo partnera Poskytovatele, nebo zařízení jiných zákazníků a uživatelů Softwaru; (ii) obsahuje poškozená data nebo jiné škodlivé, rušivé nebo destruktivní soubory; (iii) ohrožuje obchodní zájmy, pověst nebo goodwill Poskytovatele; (iv) je nelegální, porušuje práva na ochranu osobních údajů nebo práva třetích stran; (v) může způsobit škodu nebo porušit práva jakékoli osoby (bez ohledu na národnost této osoby nebo platné právní předpisy) nebo by jinak mohl způsobit odpovědnost Softwaru nebo porušit jakékoli platné zákony.
8. Práva a povinnosti stran
8.1
Zákazník poskytne Poskytovateli veškerou spolupráci nezbytnou k plnění povinností Poskytovatele podle této Smlouvy.
8.2
Software sestává především z duševního vlastnictví Poskytovatele; nicméně některé funkce nebo části implementované v Softwaru poskytují třetí strany, včetně, ale bez omezení na OpenAI OpCo, LLC a Microsoft, a Poskytovatel výslovně vylučuje jakoukoli správnost, aktuálnost, úplnost nebo jakoukoli jinou informační hodnotu takových softwarů a služeb třetích stran.
8.3
S výjimkou omezených práv výslovně poskytnutých zde, Poskytovatel a jeho dodavatelé mají a budou si uchovávat veškerá práva, vlastnická práva a zájmy ke svému duševnímu vlastnictví, včetně, ale bez omezení na duševní vlastnictví vtělené do Služeb, Softwaru, Platformy, Zdrojového kódu, Komponent třetí strany, dodávek poskytovaných jako součást Služeb, stejně jako jakékoliv kopie, úpravy a odvozená díla těchto.
8.4
Poskytovatel aktivně nemonitoruje Obsah vložený Zákazníkem do Softwaru nebo Platformy nebo v souvislosti s používáním Služeb. Zákazník a Oprávnění uživatelé poskytnou maximální spolupráci a úsilí k předcházení nebo snížení jakýchkoli možných škod při používání Služeb a Softwaru, a zejména budou provádět pravidelné zálohy Obsahu a dalších dat nahraných do Softwaru. Pokud Zákazník nebo Oprávnění uživatelé identifikují jakýkoli problém nebo incident související se Softwarem nebo jeho dostupností, musí o této skutečnosti neprodleně informovat Poskytovatele.
8.5
Služby a poskytovatelé poskytovaní podle této Smlouvy nejsou výhradní, což znamená, že Poskytovatel je oprávněn poskytovat Služby jakékoli třetí straně a nezávisle vyvíjet, používat, prodávat nebo licencovat dokumentaci, produkty a/nebo služby, které jsou podobné těm poskytovaným podle této Smlouvy.
8.6
Poskytovatel je oprávněn přerušit, omezit, omezit nebo pozastavit přístup ke Službám, Softwaru, Platformě nebo jejich částem na nezbytnou dobu v případě (i) údržby, oprav nebo úprav (včetně obecných aktualizací, údržby a vylepšení) Softwaru, jak je stanoveno v článku 4.8, (ii) (předpokládaného) porušení Smlouvy a/nebo platných zákonů a/nebo pokud je nezbytné implementovat opatření nebo rozhodnutí vydaná příslušnými řídícími orgány.
8.7
Zákazník musí dodržovat veškeré platné zákony, nařízení a regulatorní požadavky nezbytné k používání a/nebo spojené s používáním Služeb a provozem Softwaru pro účely podnikatelských aktivit Zákazníka.
9. Důvěrné informace
9.1
Každá ze stran je povinna uchovávat v tajnosti veškeré informace, které získala v průběhu uzavírání a plnění této Smlouvy, které tvoří obsah této Smlouvy, a jakékoliv informace, materiály, autorská díla, soubory nebo jiné dokumenty, které jedna strana sděluje druhé straně, nebo které jinak vznikají v rámci Služeb nebo Smlouvy („Důvěrné informace“).
9.2
Žádná ze stran nesmí zpřístupnit Důvěrné informace třetím stranám a musí přijmout taková opatření, aby zabránila třetím stranám v přístupu k Důvěrným informacím. Předchozí věta se nevztahuje na Důvěrné informace: (i) které byly obecně známé v době jejich zveřejnění; (ii) které se staly nebo se stanou obecně známými nebo dostupnými jinak než v důsledku porušení povinností poskytující strany, jejích subdodavatelů, konzultantů nebo poradců podle této Smlouvy; (iii) které byly zveřejněny na základě povinnosti uložené obecně závaznými právními předpisy nebo konečným rozhodnutím soudu nebo veřejných orgánů; a (iv) pro které druhá strana udělila výslovný písemný souhlas s jejich zveřejněním.
10. Ochrana osobních údajů
10.1
Podrobnější informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem jsou k dispozici na vyžádání. Uzavřením této Smlouvy se strany také dohodly na uzavření Dohody o zpracování údajů (pokud to vyžaduje zákon). Dohoda o zpracování údajů tvoří nedílnou součást této Smlouvy a upravuje zpracování osobních údajů Poskytovatelem jako zpracovatelem údajů jménem Zákazníka jako správce údajů v rámci této Smlouvy.
10.2
Zákazník poskytuje Poskytovateli záruku, že má zákonné právo zpřístupnit veškeré osobní údaje, které skutečně poskytuje Poskytovateli podle této Smlouvy nebo v souvislosti s ní.
10.3
Zákazník tímto opravňuje Poskytovatele k provedení následujících přenosů osobních údajů Zákazníka: (a) Poskytovatel může přenášet osobní údaje Zákazníka interně na své vlastní zaměstnance, kanceláře a zařízení; (b) Poskytovatel může přenášet osobní údaje Zákazníka svým zpracovatelům třetích stran a může umožnit svým zpracovatelům třetích stran provádět takové přenosy za předpokladu, že tyto přenosy musí být chráněny všemi vhodnými zárukami uvedenými zde; a (c) Poskytovatel může přenášet osobní údaje Zákazníka do země, území nebo sektoru, pokud příslušné orgány na ochranu údajů rozhodly, že tato země, území nebo sektor zajišťují odpovídající úroveň ochrany osobních údajů.
10.4
Bez ohledu na jakákoli jiná ustanovení této Smlouvy může Poskytovatel zpracovávat osobní údaje Zákazníka, pokud a v rozsahu, v jakém je Poskytovatel povinen tak činit na základě platných zákonů.
11. Odpovědnost
11.1
Poskytovatel neposkytuje žádná prohlášení ani záruky jakéhokoli druhu, výslovné ani předpokládané, týkající se softwaru, platformy, licence, služeb, dodávek nebo jakýchkoli souvisejících materiálů, osobních údajů, majetku nebo služeb poskytovaných na základě této smlouvy. Všechny tyto materiály a služby jsou poskytovány „tak, jak jsou“ a „jak jsou dostupné“. Poskytovatel tímto také vylučuje, v maximálním rozsahu povoleném platnými zákony, veškeré výslovné i předpokládané záruky a garance, včetně mimo jiné jakýchkoli předpokládaných záruk obchodovatelnosti, neporušení práv nebo vhodnosti pro konkrétní účel v souvislosti s poskytováním služeb podle této smlouvy, a jakékoli záruky vyplývající z obchodních zvyklostí nebo použití.
11.2
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že bude používat Služby a Software pro své vlastní obchodní účely a přijímá odpovídající obchodní rizika s tím spojená a přebírá výhradní odpovědnost za výsledky dosažené použitím Služeb a za závěry vyvozené z takového použití.
11.3
Poskytovatel ani jeho přidružené subjekty nenesou odpovědnost, ať už na základě smlouvy, deliktu (včetně nedbalosti) nebo jiných právních předpisů, za: (i) přesnost dat obsažených v softwaru nebo zpracovaných softwarem ani za jakékoli ztráty utrpěné zákazníkem nebo třetí stranou v důsledku používání nebo spoléhání se na tato data; (ii) jakékoli neoprávněné použití služeb, softwaru nebo platformy třetími stranami, zejména jakékoli neoprávněné zásahy třetích stran, které vedou k neoprávněnému přístupu k datům zákazníka nebo jejich zneužití; (iii) části softwaru nebo souvisejících služeb, které jsou poskytovány třetími stranami, jako je kvalita internetového připojení a komponenty třetích stran nebo dostupnost těchto částí softwaru; (iv) jakékoli nepřístupnosti nebo jiná omezení používání softwaru způsobená selháním internetové sítě nebo jinými technickými okolnostmi, které Poskytovatel nemůže ovlivnit; (v) jakékoli nepřímé, zvláštní, exemplární, represivní nebo následné škody, které mohou zákazník nebo jakákoli třetí strana utrpět v důsledku toho, že zákazník uzavřel tuto smlouvu nebo se na ni spoléhal, nebo v souvislosti s jakýmikoli poskytovanými nebo neposkytnutými službami podle této smlouvy (včetně jakýchkoli chyb, selhání nebo neúspěchů softwaru nebo AI systémů); (vi) jakékoli škody, zranění, ztráty příjmů, zisku, tržeb, očekávaných úspor, výroby, poškození pověsti, dat, dobré pověsti nebo obchodních příležitostí, které může zákazník nebo jakákoli třetí strana utrpět v důsledku používání softwaru nebo zpožděného či odepřeného přístupu k softwaru; (vii) dostupnost softwaru ani ztrátu obsahu nebo dat zákazníka nebo jakékoli třetí strany (včetně ztrát způsobených vyšší mocí, zásahy třetích stran, výpadky napájení nebo problémy s připojením); (viii) jakékoli škody způsobené přerušením provozu softwaru.
11.4
V žádném případě nepřesáhne celková odpovědnost Poskytovatele nebo jeho přidružených subjektů za jakékoliv nároky vznesené Zákazníkem na základě této Smlouvy nebo jinak vzniklé v souvislosti s poskytováním jakýchkoli Služeb podle této Smlouvy souhrnnou částku poplatků skutečně uhrazených Zákazníkem Poskytovateli podle této Smlouvy během tří měsíců před vznesením nároku, který způsobil vznik těchto škod.
11.5
Zákazník plně odškodní a ochrání Poskytovatele, jeho management, zaměstnance, zástupce a přidružené subjekty před jakoukoli a veškerou odpovědností, škodami, přerušením podnikání, zpožděním, ztrátami, pokutami, nároky, rozsudky jakéhokoli druhu, včetně všech nákladů, poplatků za právní zastoupení a dalších výdajů s tím souvisejících, které mohou vzniknout nebo být účtovány Poskytovateli v souvislosti s porušením těchto Podmínek používání, pracovních objednávek, Podmínek používání komponent třetích stran nebo závazných právních předpisů Zákazníkem, nebo v souvislosti s nebo v důsledku používání Softwaru a Obsahu Zákazníkem, včetně souvisejících nároků třetích stran vůči Poskytovateli nebo jeho přidruženým subjektům.
11.6
Zákazník tímto v maximálním rozsahu povoleném platnými zákony vzdává práva (i) uplatňovat jakékoliv regresní nároky vůči Poskytovateli nebo jeho přidruženým subjektům, které vznikají na základě nároku třetí strany vzneseného vůči Zákazníkovi v souvislosti s používáním Softwaru Zákazníkem, a (ii) uplatňovat jakékoli nároky vůči Poskytovateli nebo jeho přidruženým subjektům v souvislosti s obsahem, rozsahem nebo kvalitou Softwaru.
11.7
Zákazník prohlašuje, že Zákazník, jeho přidružené subjekty a Oprávnění uživatelé nejsou uvedeni na žádném seznamu vydaném nebo spravovaném sankčním orgánem (což zahrnuje jakýkoli vládní, legislativní, regulační, soudní, výkonný nebo kontrolní orgán či agenturu: (i) Evropské unie, (ii) jakéhokoli členského státu Evropské unie, (iii) Organizace spojených národů, (iv) Spojených států amerických (včetně Ministerstva financí USA, Ministerstva zahraničních věcí USA nebo Ministerstva obchodu USA), (v) Spojeného království (včetně ministerstva financí Jejího Veličenstva) nebo (vi) Japonska, a (vii) jakéhokoli jiného vládního orgánu s jurisdikcí nad Zákazníkem, jeho přidruženými subjekty a Oprávněnými uživateli), který identifikuje jednotlivce nebo subjekty, které podléhají sankcím, přičemž tyto seznamy mohou být čas od času upravovány, doplňovány nebo nahrazovány („Sankční seznamy“). Poskytovatel je oprávněn okamžitě a bez předchozího oznámení nebo odpovědnosti pozastavit nebo ukončit poskytování Služeb a/nebo tuto Smlouvu, pokud Zákazník, jeho přidružené subjekty nebo Oprávnění uživatelé budou zařazeni na jakýkoli Sankční seznam.
12. Podmínky a ukončení smlouvy
12.1
Tyto Podmínky používání vstupují v platnost dnem účinnosti pracovní objednávky. Tyto Podmínky používání zůstanou v platnosti až do vypršení poslední pracovní objednávky, pokud není Smlouva dříve ukončena v souladu s podmínkami zde uvedenými.
12.2
Smlouva přestává existovat v případě: (i) vzájemné dohody stran; nebo (ii) ukončení Smlouvy jednou ze stran prostřednictvím písemného oznámení druhé straně, jak je povoleno v článcích 12.3 a 12.4 níže.
12.3
Poskytovatel je oprávněn ukončit Smlouvu s okamžitou platností po písemném oznámení Zákazníkovi, pokud Zákazník nezaplatí poplatek v den splatnosti a zůstává v prodlení patnáct (15) dní po upozornění, aby tuto platbu provedl.
12.4
Obě strany jsou oprávněny ukončit Smlouvu bez uvedení důvodu prostřednictvím písemného oznámení druhé straně s 1měsíční výpovědní lhůtou. Výpovědní lhůta začíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém bylo doručeno oznámení o ukončení druhé straně.
12.5
Ukončení Smlouvy není na újmu právu Poskytovatele obdržet příslušný poplatek v plné výši až do data účinnosti ukončení. Jakákoli forma ukončení Smlouvy podle platných právních předpisů nemá vliv na jakákoli nabytá práva a závazky stran, která existovala ke dni ukončení. Zákazník tímto bere na vědomí a souhlasí s tím, že ukončení Smlouvy nemusí mít za následek jakýkoli nárok na náhradu škody, vrácení peněz, náklady nebo jinou odpovědnost vůči Poskytovateli, a zároveň se zavazuje, že takové nároky vůči Poskytovateli neuplatní, i když takové nároky vzniknou. Pro vyloučení pochybností Zákazník tímto vzdává jakékoliv nároky, které by vůči Poskytovateli mohly vzniknout podle předchozí věty.
12.6
V případě ukončení Smlouvy Poskytovatel pozastaví přístup Zákazníka k Softwaru.
12.7
Bez ohledu na jakékoli zrušení, vypršení nebo ukončení Smlouvy se články 11 (Odpovědnost), tento článek 12.7 a ustanovení těchto Podmínek používání týkající se důvěrnosti, odpovědnosti, náhrady škody, rozhodného práva a jurisdikce nadále uplatňují bez časového omezení, stejně jako jakákoli další ustanovení, která svou povahou zůstávají v platnosti i po ukončení této Smlouvy.
13. Závěrečná ustanovení
13.1
V případě, že se podmínky těchto Podmínek používání a podmínky pracovní objednávky dostanou do rozporu, mají přednost podmínky pracovní objednávky. Pokud by jakékoli ustanovení Podmínek používání bylo nebo se stalo neplatným či neúčinným, takové neplatné nebo neúčinné ustanovení bude nahrazeno ustanovením, které se co nejvíce přibližuje významu neplatného nebo neúčinného ustanovení. Neplatnost nebo neúčinnost jakéhokoli ustanovení neovlivní platnost zbývajících ustanovení.
13.2
Jakékoli změny nebo dodatky k pracovní objednávce musí být provedeny písemně a podepsány oběma stranami. Poskytovatel může jednostranně upravit nebo doplnit tyto Podmínky používání v přiměřeném rozsahu, pokud podle svého vlastního uvážení zjistí, že taková potřeba v průběhu času vznikla. V takovém případě musí být Zákazníkovi sděleno datum účinnosti nových Podmínek používání Poskytovatelem předem, nejpozději však patnáct (15) kalendářních dnů před datem účinnosti, a nové Podmínky používání musí být Zákazníkovi oznámeny. Na pracovní objednávku se vztahují ty Podmínky používání, které jsou platné a účinné ke dni pracovní objednávky. Pokud Zákazník nesouhlasí s aktualizovanými Podmínkami používání přijatými Poskytovatelem prostřednictvím postupu podle tohoto článku 13.2, může pracovní objednávku ukončit tím, že doručí své odmítnutí do patnácti (15) dnů od obdržení oznámení Poskytovatele o aktualizovaných Podmínkách používání. V takovém případě bude pracovní objednávka ukončena k dřívějšímu z těchto dat: (i) k datu účinnosti nových Podmínek používání ovlivněných změnou nebo (ii) k datu, kdy Poskytovatel obdrží odmítnutí Zákazníka. V případě, že Zákazník proti těmto aktualizovaným Podmínkám používání do patnácti (15) kalendářních dnů nevznese námitky, bude se mít za to, že Smlouva byla změněna tak, aby nahradila tehdy platné Podmínky používání aktualizovanými Podmínkami používání.
13.3
Poskytovatel může kdykoli převést, postoupit, zatížit, zadat subdodavatelsky nebo jiným způsobem nakládat s jakýmikoli nebo všemi svými právy a/nebo povinnostmi vyplývajícími z této Smlouvy, což zahrnuje i postoupení smlouvy. Poskytovatel může zadat jakékoli ze svých povinností vyplývajících z této Smlouvy subdodavatelům, včetně, ale bez omezení, svým přidruženým subjektům.
13.4
Zákazník není oprávněn převést, postoupit, zatížit, zadat subdodavatelsky nebo jiným způsobem nakládat s jakýmikoli svými právy a/nebo povinnostmi vyplývajícími z této Smlouvy bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.
13.5
Zákazník nemůže započíst žádné ze svých povinností vyplývajících z této Smlouvy proti jakýmkoli povinnostem Poskytovatele vyplývajícím z této Smlouvy.
13.6
Žádné selhání nebo prodlení Poskytovatele při výkonu jakéhokoli práva nebo opravného prostředku vyplývajícího z této Smlouvy nebo podle práva nebude představovat vzdání se tohoto nebo jakéhokoli jiného práva nebo opravného prostředku, ani nebrání nebo neomezuje další výkon tohoto nebo jakéhokoli jiného práva nebo opravného prostředku. Žádné jednorázové nebo částečné uplatnění takového práva nebo opravného prostředku nebrání nebo neomezuje další výkon tohoto nebo jakéhokoli jiného práva nebo opravného prostředku.
13.7
Nic v této Smlouvě nemá za cíl ani nebude považováno za vytvoření partnerství, konsorcia nebo společného podniku mezi jakoukoli ze stran, neustanovuje žádnou stranu agentem jiné strany ani neopravňuje žádnou stranu uzavírat nebo vstupovat do jakýchkoli závazků jménem jiné strany.
13.8
Tato Smlouva představuje úplnou dohodu mezi stranami a obsahuje všechna ustanovení týkající se předmětu této Smlouvy, na kterých se strany měly dohodnout a chtěly dohodnout v této Smlouvě. Strany dospěly k dohodě o všech podmínkách, jejichž splnění považují za důležité pro závaznost této Smlouvy. Tato Smlouva nahrazuje a ruší všechny předchozí dohody, přísliby, ujištění, záruky, prohlášení a porozumění mezi stranami, ať už písemné nebo ústní, týkající se jejího předmětu.
13.9
Každá ze stran se vzdává svého práva na soudní proces před porotou ve všech nárocích nebo příčinách žaloby (včetně vzájemných žalob) souvisejících s touto Smlouvou nebo z ní vyplývajících, vznesených kteroukoli stranou proti druhé. Toto vzdání se bude platit i pro jakékoli následné změny nebo úpravy této Smlouvy.
13.10
Tato Smlouva se ve všech ohledech řídí právními předpisy České republiky bez ohledu na jejich ustanovení o kolizi zákonů. Jakýkoli spor, nárok nebo kontroverze vznikající z této Smlouvy nebo v souvislosti s jejím porušením, ukončením, vymáháním, výkladem nebo platností se řídí právními předpisy České republiky a strany se dohodly, že jakékoli soudní řízení bude zahájeno výhradně u soudů České republiky. Strany bezpodmínečně souhlasí s tím, že se osobně podřizují jurisdikci těchto soudů a neodvolatelně se vzdávají jakýchkoli námitek, které mohou nyní nebo v budoucnu mít vůči místní příslušnosti jakékoli takové žaloby, soudnímu řízení nebo řízení zahájenému u takového soudu nebo že takový soud je nevhodným fórem.
